Gotta leave my troubles behind.

Hade en supertrevlig kväll igår och denna dag fortsatte i samma anda. Förbi tandläkaren för att kika till bettskenan och till min glädje säger min tandläkare att jag bara ska använda den en natt i veckan! Wiihoopp. De flesta som gnisslar och biter tänder har i grunden ett stressigt liv. Då mamma hörde mig gnissla tänderna i fjällen så var hela mitt liv i kaos. Byta jobb, tusen saker med skolan och allt övrigt. Nu är livet mer stabilt så jag hoppas jag inte gnisslar lika mycket/ofta :) Sen berättade jag för tandläkaren att jag har tokont i en tand. Woops, hade tappat en lagning och det fick jag sota för :P Han tvärlagade till det UTAN bedövning så att han hann fixa det redan idag. Snällt var det iaf, fast det gjorde svinont!
 
Efter tandläkaren åkte jag till kontoret för att fixa lite papper och jag gick till en chef jag aldrig träffat förut. Världens finaste tjej var det och hjälpsam som få. Tänk så flott om hon hade haft min arbetsplats!! Då hade vi i personalen, brukaren och anhöriga slutat gnissla tänder för det! Om vi säger så. 
 
Ska bli trevligt att åka iväg på jobbet imorgon! :) Tänk vad tur man får känna så!
 
 
Sen får vi inte glömma dagens finaste.
 
 
Detta är Wilhelm. Han har legat i Idas mage alldeles för länge så tänk så tur att han äntligen har anlänt tycker vi allihopa! :) Han sov mest, såklart ;), men den lilla stund han var vaken så ville jag bara äta upp honom. Mörka ögon som tittade förvirrat runt och mimik charmigare än vilket hollywood-leende som helst!! Så stort grattis till min fina gamle vän Ida och hennes fantastiska karl Fredrik!
 
Tänk vilken tur jag har. Tre fina pojkar att pussa, kittla och se växa upp till starka män <3
 
Och tänk så tur att livets dagar aldrig är likadana. Att humöret går upp och ner. Att mörkare dagar följs av ljusare. Vad morgondagen bringar får vi se. Jag känner det kommer bli en fin dag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0