Prylbög.

Efter några riktigt tuffa dagar med diet, huvudvärk och ryggproblem så mådde jag äntligen bättre idag! Bjöd mig själv på en Samsung Galaxy 2, 10.1 för att pigga upp mig själv ytterligare! Enda sen pappa köpte sin så har jag varit aviss.. Men nu har jag äntligen en vit en att leka med! Kanske jag slipper köpa ny telefon osv för jag inte nöter upp den på samma sätt :) Och de tillgängliga timmarna på assistentlokalen kommer numera vara en fröjd! Jag är verkligen en prylbög, men det är jag stolt över! Man har väl pengar för att spendera lite då och då väl? :)
 
Nåja, nu är det dags för lite grönssakssoppa till middag! Och förresten, min partner in crime har även börjat med Cambridge så nu kan vi peppa varandra!! Lär ringa henne då allt känns för jobbigt ;) Men tills dess ska jag njuta av middagen - det bästa målet på dagen! Tjohoo.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0