Danföredan.

Om vädret tillåter imorgon så åker jag till Stavaträsk och bara myser :) Så detta kan vara danföredan då mitt äventyr börjar :) Så idag blir det städ, tvätt och packning för hela slanten!! Och när det är färdigt ska jag bara mysa! Ta en rövarnatt också, för sånna kommer jag nog inte få på ett tag ;)

Är lite orolig över min sömn för jag kan bli en riktig surpuppa om jag inte får sova på några nätter.. Men jag får väl tänka på att detta äventyr är så skoj att man inte vill sova ;) haha!

Nä stiga upp och koka kaffe! En dag som denna går det int vara utan kaffe! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0