Stolt.

Åt fyra soppor igår. Drack vitt vin, olavs hemgjorda vin och sen lite vodka/pepsi max + tusen liter vatten.. Har mått som ett jävla kräk hela dagen men det var nog bara uttorkning så nu har jag äntligen blivit fräsch.. MEN satan så jobbigt att vara bakis och inte få äta allt man brukar! Har googlat LCHF-recept i sinne och bilderna gjorde det ju inte bättre.. Men ja, det blir ju att äta antingen det eller GI då man börjar om att äta.. Iallafall - Jag åt inte popcorn fast jag har det hemma!! Så jävla stolt!

Det här fixar jag. Jajjamän. Bara tuta och köra. Vara envis. För jag går ner i vikt för varje dag som går. Det sporrar mig.

Men tack kära ni som säger att jag inte behöver det här. Att ni tycker jag är vacker idag. Att ni tycker om mig, hela mig. Det är ni jag kommer ha med mig här i livet, för ni är äkta. Ni kommer inte tycka om mig mer bara för jag blir mindre. Det är finare än snus!

Och ni som känner mig vet att jag är en väldigt social person som vågar möta mina rädslor. Ni vet att jag tycker om mig själv, men det är så mycket som är bra med att bli normalviktig. Jag hoppas jag fortsätter vara minst lika varm och social när jag når mitt mål.

Men jag är starkare än jag någonsin trott! Det känns underbart! ! :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0