Andra fredagen.

- 3,9 stod vågen på idag vid vägningen! Och då har jag inte gjort ett joota med träning som sagt.. Hade tänkt låta kroppen ha sin gång även vecka 2 men fick ett jävla sug efter fredagssnacks eller ett glas rött så då kanaliserade jag mitt sug genom träning istället..

Tog den enkla vägen upp till kraftstation uppe på getberget, sen ner på andra sidan där det var brant som fan.. Sen letade jag upp en annan stig som var ännu mer brant och så gick jag upp till kraftstation och sen hem den enkla skogsvägen. Ville dö när jag besteg brantjävla-backen men jag klarade det!! 25 min senare var jag hemma och sen poff var allt sötsug och all trötthet borta.

Ringde storebror som är i stan eftersom jag var uttråkad och pigg. Så jag, han och tjejen hans åkte och bowlade 1 timma.. Så nu har jag fan tränat idag!! Är så jävla sporrad att gå ner ännu mer nästa vecka så förhoppningsvis håller jag igång med aktiviteter då jag väl kan/vill!

Sen så var jag på "intervju" för en motivationskurs genom kommunhälsan. Till min förvåning var det en psykolog jag skulle prata med, en väldigt ung sådan! Så jag berättade lite allt möjligt och så började vi prata om varför jag ville göra denna förändring. Helt plötsligt blev allt solklart då jag berättade om att självförtroende, hälsa och allt verkligen gör denna resa möjlig att utföra. Jag vill det här sååå jävla mycket och jag är ju tjurskallig om jag bara vill ;) Sen berättade jag att jag slutat röka, redan börjat med diet, går skola + jobbar samtidigt. När han då frågade om det inte blev för mycket med allt så sa jag - Nädu, när jag liks har klarat en grej så vill jag fortsätta att förbättra mig själv och att jag älskar att ha fullt upp..

Och sånn är jag. Allt eller inget. Ska man liks göra en sak så kan man ändå slänga in lite mer grejer så man ser nå resultat. Wiiihopp fullt ös medvetslös!!

Nä fybubblan vilken toppendag! Nu ska jag sova som en bebis! Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0