Counting all the assholes in the room, well I'm definitely not alone.

För 30 minuter sen flög fjärilarna runt i min mage, alldeles av sig själva. Jag har haft en tokbra dag. Var på en jobbträff.. Blev bjuden på lunch, fika och sen var det lite lekar. Väldigt trevligt och herregud vilka stjärnor jag jobbar hos! Fick även mitt nya schema av chefen och det var faktiskt riktigt bra för en gångs skull. Ledig fre-sön varannan helg och ja.. lite sånt :)

Några fjärilar flyger fortfarande runt men alldeles för många dog. Jag är riktigt snuskigt dålig på att inte vara för snäll. Och då jag ställdes mot väggen så blev jag arg på mig själv. Det är en så fjantig sak att ens diskutera om, om man nu riktigt tänker efter. Men det tycker inte den andra personen och jag tvingade mig själv att stå på mig. Än är det inte slutdiskuterat så vi får se om min stolthet och det mest logiska i det hela vinner. Jag är less på att ge folk allt det dom vill ha, utan att motsätta dom.

Tumme upp för att jag vågade stå på mig iaf. Synd fjärilarna skulle dö av striden..

Är det inte riktigt jobbigt att diskutera med någon som tänker mer med hjärtat än hjärnan?
Ja, nu ska jag vara tyst. Personen har ju rätt i vissa fall men långt ifrån alla. Så. Nu är jag tyst.

-

Efter jobbet träffade jag upp Elina för att käka lite pizza i min röda lädersoffa till Sex and the city (the movie).. Rackarns så bra film, sist jag såg den var på bio. Hon for efter halva och sen myste jag ner mig och såg resten :) Sen laddade jag ner 2an och shit vilken feelgoodie! Kan vara en anledning till att jag började må bra..

Imorgon ska jag och den finaste kvinnan jag vet (mamma såklart?!) ha mor&dotter-dag. Först blir det lunch och sen shopping tills vi stupar :) När vi stupat ska vi krypa till matfesten för möta upp mormor för en mamma/dotter-mamma/dotter-middag :) Kunde inte bli bättre!

Sen nästa vecka blir det upp till brandstation för att tvätta och byta lite bildelar på min älskling :) För första gången i mitt liv ska jag besikta MIN EGEN bil.. Just före resan till Stockholm :) Wiihoo, hoppas allt ska gå bra..

Nää, nu orkar jag inte berätta mer om min tråkiga (i min ögon rätt fantastiska) vardag.

Puss och hjärtan till er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0