I'm so lonesome I could cry.

Har varit en otroligt bra helg! Sådär bra att man knappt tror det själv :)

Fredag: Hämtade lillebror i stan och sen blev det Bergsbyn för att käka gigantisk glass till frukost! Så nu kan jag stryka det från listan ;) Sen for jag hem till Sarah och nästan direkt blev det bad i Hamptjärn med Sarah, Robin, Fuling och Sunky. Kallt och jävligt men välbehövligt när det var så kvavt. Sen fara och köpa kött till middagen. Grillat, muuuums!

Sen drog jag och Sarah till Rickie&Tina för att umgås med hela gänget. Vi spelade "Jag säger en artist så ska ni säga en låt - snabbast vinner" i typ en timma. Sen åka lite Chrysler och leta hinderbanor (gick dåligt). Byta bilar och iväg till Hjoggböle för att bada badtunna. Pumpen funkade inte så istället gick vi alla in för att bli tatuerade/glo på dom som blev tatuerade. Croner tatuerade Sarah, Rickie & Ögat. Tina tatuerade sig själv ;D Sen blev det övernattning hos Sarah.

Lördag: Panikhandla kött och sprit inför kvällen. Sen åka Chrysler igen, denna gång till Lycksele. Grillparty med engångsgrillar. Sen åka bil, dricka grogg och åka ännu mer bil. Träffa trevligt folk och sådär :) Hemma vid 5 på morgon. Övernattning hos Sarah igen.

Söndag: Sova till 13. Äta chips till frukost, se tv och sen äta grillat till middag igen ;) Tredje gången gillt vet ni! Iväg till Drängsmark för att se Jonas och Robin köra cross en stund. Sen blev det hårfärgning (är nu redhead deluxe) och spela kort med Sarahs föräldrar.

Imorgon åker jag, Sarah och Croner ner till Rättvik :) Ni förstår nog alla hur fruktansvärt lycklig jag är just nu! CCW är årets händelse och ÄNTLIGEN är det vecka 31 igen :) Jag önskar det alltid skulle vara vecka 31. DÅ skulle jag vara lycklig året runt!

Nu ska jag kolla när sista anmälningsdagen till högskoleprovet är. För åh vad jag vill börja plugga till våren. Viljan har nästan gått över till ett måste, så jävla mycket vill jag plugga. Och så jävla mycket vill jag flytta. Om jag har tur kanske jag kommer in i närheten av Dalarna och då är bannemig mitt liv komplett :)

Ja, men nu måste jag glo. och sen sova. och sen åka till dalarna. PUSS VÄRLDEN 


Kommentarer
Anonym

Heeej! :) Hur går det med karln då? :)

2010-08-10 @ 09:36:06
Elin

Hej du anonyma :P Karln är borta och det var lääängesen han försvann!

2010-08-17 @ 22:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0