I've been loving you to long.

Rättvik var alldeles alldeles underbart, som varje år. Alltid lika perfekt. En vecka fylld av det jag älskar. En vecka på ett ställe jag kallar mitt hem. Kan det någonsin misslyckas?! Jag tror fan inte det och jag längtar med varje liten atom i min kropp till nästa år.

Sen måste jag inflika att hålla handen är underskattat. Det är fint. Särskilt då man inte känner personen så väl. Det blir liksom laddat. Och ja, jag höll handen nere i Rättvik med någon okänd. En liten oskyldig flört som inte gick något längre än just det. Jag tycker om den där spänningen. Att våga ta någon i handen, utan att veta om han kommer att hålla min i utbyte.
Just so you know, han kramade min hand tillbaka. En sen sommarkväll i Rättvik. Hallelujah!

.

Förra veckan var det mest jobb som gällde.

Det blev en lill-lördag med min fina Elina också. Väldigt väldigt fint, I love her. Sen fick jag träffa Natta och hennes nya karl, väldigt trevligt! Sen åkte jag och Åsa till Piteå för att umgås med Isabelle och hennes Johan en sväng. Väldigt trevligt det med ♥

.

Och idag tycker jag om Skellefteå. Minns inte ens sist jag verkligen njöt av att vara Skelleftebo. Man får njuta av de få stunderna allt känns bra. Så tack Skellefteå, idag gav du mig lite lugn i själen. Och förlåt i förväg för att jag mest troligen kommer att hata dig igen imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0