Om du lämnade mig nu....



Jag önskar att jag vore starkare.
Jag önskar att jag vågade följa mina drömmar.
Jag önskar att jag alltid skulle våga visa mitt rätta jag.
Jag önskar att jag skulle slippa dessa falska leenden.
Jag önskar att jag enbart kunde titta framåt.

Jag längtar efter nya ansikten som inte dömmer.
Jag längtar efter nya gator att memorera.
Jag längtar efter nya händer att hålla i.
Jag längtar efter nya skratt.
Jag längtar efter ett nytt äventyr.
Jag längtar efter att utmana mig själv.

Jag vet att jag är starkare än jag tror.
Jag vet att jag kommer våga följa mina drömmar.
Jag vet att jag snart finner nya gator att memorera.
Jag vet att nya skratt och äventyr väntar mig.

Men när.. När är det min tur?

30 Augusti börjar jag räkna matte igen. Det är iaf en bit i rätt riktning.


Kommentarer
Natta

du klarar allt de där, precis när du vill gumman!

idag, imorgon eller om två veckor. de gäller bara att våga. sitt inte å vänta på livet, lev livet gumman! våga, satsa och vinn ! jag hejar på dig !

2010-08-23 @ 17:04:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0