So this is how it goes, well I never could have known.

Hade en helt galet bra torsdag. Både lunch och middag åts på matfesten. Först med mormor, mamma och storebror på dagen. Sen kidnappade jag min lillebror och åt middag. Kikade lite på möbler på dagen men inget köp. Skulle ge bort mitt lillfinger för en ny matgrupp i både kök och vardagsrum. Men eftersom jag planerar att flytta och börja studera nästa år känns det lite onödigt. Hur ofta hör man talas om en student med 58kvms lägenhet?! Naa, jag kommer nog bo i en liten etta med så lågt tak att jag kommer få nackspärr ;)

Efter jobbet på fredan så for jag och mamma in till stan en sväng. Jag går väldigt, väldigt sällan på stan.. Finns många anledningar men inga jag känner att jag behöver ta upp. Vi gick iaf in på Gina och herremin vad vi köpte grejer! 4 linnen, en klänning, en tunika, en tshirt och ett par byxor :) Middag på medlefors innan jag for hem och däckade.

Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Men jag trivs otroligt bra nu när jag har fått mer tid på patrullen! En härlig blandning mellan bilkörning, korta insatser och underbara brukare. Hade ett väldigt intressesant samtal med en av dom vi jobbar hos. Enligt honom är Skellefteå det sämsta stället att flytta till och bo i. Hallelujah, äntligen någon som håller med mig om att skellefteåbor är otrevliga i allmänhet.

Idag har jag suttit rastlös hela dagen! Jag spelade lite röj med Eric en timma och det har väl varit dagens höjdpunkt. Jag krossade honom btw. Norrlänningar vinner alltid! Sen fick jag skratta lite också, vilket var väldigt uppskattat. Men ändå, hur tragiskt är det att man på sin lediga dag grinar illa över rastlöshet?! Herregud, skärp dig människa.

-

Igår fick jag en galet bra erbjudan till ett äventyr jag ser framemot. Bildejting, hört talas om det förut? Nää, det kan ni inte ha. Vi uppfann det igår och om några veckor kanske det blir av. Skitkul verkligen! Och äntligen pratar jag med en vettig karl som bor.. SÖDERUT! Alla karlar som skriver till mig brukar bo i kiruna och sådär. Nej, ska jag flytta så ska jag flytta söderut. Därmed basta!

Nu ska jag  spela något värdelöst spel i en timma. Fick massa provspel som man får spela en timma. Kul, not. Men alla dagar kan ju inte vara roliga! Puss iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0