Bättre sent än aldrig!

11 – Mina syskon

Daniel!


Helt omöjligt att hitta en snygg bild på min lillebror, för han hatar att vara med på kort :P Men här är han iaf, mitt lilla hjärta. Född 1 december 1991, alltså nybliven 19åring är han. Han är, som jag redan berättat, världens bästa! Vi är helt olika varandra till intressen. En dataspelande, punkare/skinhead med världens största hjärta. Fin som snus!

Magnus!


Min hunkiga storebror, haha ;> Han är född 14 april 1983, så 27 år han! Vi är också helt olika varandra då det gäller intressen. Han är en sportnörd/jobbnarkoman som ÄLSKAR schlager! Han jobbar på Allstars här i stan och han känner alla man behöver känna. Världens finaste storebror är han! :)


12 – I min handväska

Jag orkar inte ta nå kort. Men eftersom jag har två handväskor för tillfället så ska jag försöka förklara vad jag har i dem. I jobbväskan har jag schema, kalender, vattenflaska, eventuellt matlåda, penna, blåsrör till alkolåsbilen på jobbet och tuggummi! 

I vanliga väskan som jag bara använder ibland brukar jag ha läppbalsam, penna, nycklar, börs, snus och såntdär tjaffs! Det gamla vanliga gissar jag?


13 – Mitt hem

Jag bor i en tvåa på 58,2kvm på Getberget lite utanför stan i Skellefteå. Jag fick tapetsera om alla rum innan jag flyttade in så den är precis som jag vill ha den :) Har ett stort och avlång vardagsrum där jag spenderar den mesta tiden då jag är hemma. Där är det en blandning mellan nytt och gammalt med en fräck fondvägg med körsbärsblommor på. Mitt kök är grönt och har vackra 60-tals skåp som går ända upp till taket! Sovrummet är inte direkt klart men jag älskar det ändå. Plats för min stora säng, ett skrivbord och sen har jag bra mycket utrymme för alla kläder i mina stora garderober :) Hallen är avlång och i slutet på hallen är min lilla blåa toa! Har även en balkong, som är delad på mitten.

Trivs som fisken i vattnet, har en hyresvärd som är underbar och behöver något fixas så fixas det fort! Blir det så att jag bor kvar till nästa höst så klagar jag då inte på boeendet, det kan jag lova! Ska fixa lite bilder åt er sen men nu är det så jäkla stökigt ;)


14 – Bloggfavoriter

Det är ju ruskigt roligt att se vad ens vänner pysslar med, men dom orkar jag inte tipsa om :)
Ni ska istället få ta del av några andra gobitar jag läser regelbundet! Dom är något extra :)

Anna Ritar - En grymt duktig tjej som ritar och pysslar på. Hon är även börjat tatuera! Kul att följa hennes resa och om man någon gång vill få pepp till att börja rita så är det av henne! :)

Elsa Billgren - Bruden som inte äger ett enda par byxor! Köper världens finaste vintageklänningar, går på fina fester och har ett otroligt vackert hem. Behöver jag säga nå mer?



-

Nu kan jag inte tipsa nå mer, måste på jobbet och spela yatzy med Lina.. Hon känner sig så ensam så det är väl bäst jag åker dit nu då ;) Hejdååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0