Can you please crawl out your window?

10 – Det här hade jag på mig i dag

NADA! Eller, jag har haft på mig ett täcke, som jag sedan bytte ut mot en morgonrock för att sedan byta ut mot en filt. Har alltså gått näck hela långa dagen och det har varit alldeles underbart! Min lägenhet är så varm och mysig nu så jag fryser inte ens :) Täcket, morgonrocken och filten hade jag mest för att grannarna inte skulle svimma om dom såg mig i köket ;)



Jag ringde hem för att prata med mamma om imorgon men pappa svarade. Vi pratade om farmors begravning och sådär, det blir veckan efter jag kommit hem från resan. Sen lite dittan och dattan innan mamma tog över telefonen. Vi hann prata i 2 minuter och sen skrek pappa i bakgrunden. Mamma lät less och sa "jaja, nu vill pappa prata med dig igen.. vi syns imorgon!".. Då hade pappa kommit på vad han ville ha i julklapp och han lät så himla peppad. När vi la på så kikade på datorn efter grejen han ville ha och efter 15 minuters letande hittade jag grejen. 499kr för en samlingsbox om Jimi Hendrix (3cd & en dvd). Klickade hem den (och SOAs andra säsong till mig själv ♥) på en gång. Klart min pappa ska få det bästa ♥ Även om det svider lite i plånboken så finns det ju inget bättre än att se någon vara glad över det man köpt åt dom :)

Fick även en gratis hyrfilm eftersom jag beställde för över 600kr på cdon :) Jag orkar fan aldrig ladda ner filmer så det var ju rätt så värt. Funderar om jag ska se sista Twilight, eller något annat fränt. Men det får bli en annan dag, nu ska jag nämnligen försöka sova! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0