Didn't leave nobody but the baby.

Har varit ruskigt segt sen i onsdags. Igår gick jag runt i lägenheten till 19, då gav jag upp och åkte till Sarah. Såg tv, åt chips och avslutade kvällen med yatzy. Skönt att få sig ut, jag som i vanliga fall inte klarar av att ta det lugnt har tvingat mig själv att bara andas en stund. Vaknade strax före ett idag, efter att ha sovit lite i en vecka så tar jag igen allt nu. Sover som en stock men är trött nästan hela tiden ändå.

Ska göra en ansträngning och hoppa in i duschen strax. För att sen tända ljus i hela lägenheten och lägga mig i soffan och se på TV. Resten av helgen ska jag dock försöka ta mig ut på trevligheter. Imorgon blir det middag på Allstars med familjen och sen julfest på klubben. På söndag blir det julbord och bingolotto. Den här helgen kan bannemig inte bli dålig tycker jag!

Nää, nu väntar duschen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0