Do they know it christmas time at all?

Har varit trött och slö hela dagen, och har något gått fel så har jag velat gråta och fara hem.. Verkligen noll energi och sen har jag förstått att jag älskar julen. Jag älskade att bo hemma och äta mysiga frukostar, spela bingolotto med mamma osv. Nu jobbar jag och sen åker jag hem till en tom lägenhet. Imorgon jobbar jag 15-00 och det känns SKIT! Jag vill mysa med min familj och släkt och bara må bra.....

Blääää! Ja, vi får väl se imorgon om jag får mig hem.. jag hoppas verkligen det!

Min familj är tamefan det finaste och viktigaste som finns ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0