Efter en uppförsbacke så måste det komma en nerförsbacke.

De två senaste dygnen har allt gått fel, som kunde gått fel. Jag har grinat, varit arg och hatat allt och alla. Jag har inte mått bra helt enkelt och jag vet inte.. Idag känns det jag grät över igår som en barnlek. Idag är allt annat tusen gånger värre. Det har gått pissdåligt på jobbet ikväll. På något sätt lyckades jag tappa jobbtelefonen och vart den är nu det vettefan. Jag har haft huvudvärk och blödit näsblod hela dagen också..

Jag har massor att fixa. Massor massor massor och även fast jag kommer ångra det nu när jag skriver det, så skulle jag önska att jag hade haft en till vecka innan resan. Jag har så många tankar som gör uppror i mitt huvud och så mycket som gör ont i hjärtat. Att sedan lägga på lite stress på det är ju inte direkt som en plusmeny när man är riktigt hungrig.. Jag vill bara stanna tiden, göra klart allt och sedan låta tiden gå igen.

Imorgon ska jag tömma min kropp på all energi. Tvätta, städa, fixa bilen, boka vandrarhem, skriva cv, packa och sen när allt är klart ska jag vinna en miljon på bingolotto. Jag kommer att sova som en klubbad säl, förhoppningsvis.

Nä, nu skiter jag i det här. Jag återkommer då jag mår bättre. Adjö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0