En liten uppdatering om en fin helg.

Tillbringade min julhelg på jobbet och sen hemma på medlefors.. Var helt underbart att sova där fredag-söndag. Fick mysa massor med min familj och släkt :) Fick fina julklappar och åt en massa god mat! Vi avslutade myshelgen med att se Änglagård - tredje gången gillt på bio igår. Jag, mamma, mormor, morbror och nam :)

Gud vad jag älskar min familj alltså! Sov som en stock i nya soffan och vaknade av mamma och pappas röst varje morgon :) Gud vad man uppskattar sånt då man aldrig får göra det längre. Kändes nästan lite sorgligt att åka hem till min tomma lägenhet igår :P Menmen, man måste ju växa upp nångång ;)

Imorgon ska jag och mamma kriga på stan med alla andra rea-monster :P Jag hatar verkligen stan då det är reor.. Folk är så jävla snåla och ska kriga sig till det billigaste de kan hitta, huvvaligen! Vi får se om jag hittar något, annars spar jag pengarna till resan :) SOM ALLDELES STRAX ÄR!!!! :) Peppp...

Nu ska jag mysa innan det är dags att nanna! Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0