I can't help it if i'm happy!

Jag är så otroligt peppad för det som kommer hända 5 januari!
Otroligt, fantastiskt, obeskrivligt peppad. Då vet ni ;)


Sen är jag peppad på att kika hur julen ser ut på jobbet, då jag ska dit imorgon och jobba :) Hoppas alla uppdrag är inlagda så jag kanske kan planera om jag hinner hem på julmiddag :) Annars blir det att fira jul på annandagen, går ju lika bra det med men! Vill ju hinna träffa alla, mormor/morbror/kusinerna/bror/svägerska osv. Så håll tummarna för mig :)

Sen är jag peppad på nyårs som måste planeras lite mer. Det blir Piteå och tre rätters i vackraste Isabelles hus :)

Sen är jag peppad på nästa år, som bannemig ska blir det bästa någonsin! Första veckan blir fylld av äventyr och kärlek. Sen får vi väl se om det blir att flytta eller om jag spar det till hösten. Men flytta ska jag! Det handlar bara om när, var och hur :)

Sen är jag peppad på att sitta hemma på söndagkväll, spela bingolotto och mysa. Då vet jag att jobbhelgen är över och att jag får sova längre än 6 på morgonen på måndagen ;)

En massa pepp som ni ser! Livet är rätt så jävla bra nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0