I want it all and I want it now!

15 – Mina framtidsdrömmar

Då det gäller drömmar så måste jag varna er att jag är lite Svensson ;) Jag vill bli antingen undersköterska eller sjuksköterska inom de närmsta åren. Jag vill flytta och hitta mitt hem i vårt avlånga land. Jag vill träffa en karl jag vill leva med resten av mitt liv. Jag vill gifta mig, men inte i kyrkan och inte i en traditionell vit klänning. Jag vill få minst två barn, gärna en liten Alfons och en liten Alice.

Jag vill flytta till ett stort gammalt hus som vi renoverar efter våran egna smak, det får gärna ligga i någon liten by. På vår stora gård vill jag ha en gammal ladugård vi bygger om till garage, så alla våra gamla jänkare ryms. Jag vill även kunna ha egna höns på gården, så jag kan baka de bästa sockerkakorna! ;) 

Tja, drömmar finns det gott om! Vi får se vad det blir i slutändan, det vet man ju faktiskt aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0