Lyckan, kärleken och meningen med livet.

16 – Det här har jag ätit idag

2 st små, grova baguetter med skinka på.
2 st sibyllas (de man köper i affären) varmkorv med grovt korvbröd.
En stor skål kastrull-poppade popcorn med "en hink" salt till ;>
4 st skumtomtar och två apelsiner.

Sen har jag druckit lättmjölk, lättdryck (tranbär/hallon) och ett glas julmust!

Inte så mycket att skryta om men imorgon blir det bättre :) Har marinerat färska hamburgare idag som ska få agera middag både imorgon och på lördag! Med pommes, fetaost och sallad! Mumsfillibaba! Synd bara att jag inte har möjlighet att grilla dem.. ååh, grillat ge mig sommar nuuu.



Nu ska jag se Eat Pray Love innan det är dags att släcka ner för kvällen! Puss på er, ät gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0