Mr Sandman, bring me a dream!

Oj säger jag bara! Först blev det en timmas julklappsinköp med lillebror på stan, sen skjutsa hem honom. Vidare till Ica maxi för att handla i nästan TVÅ TIMMAR! Folk var som galna och ställde sig överallt. "Krockade" minst tio gånger och kände mig i vägen minst hundra gånger :P Men allt, utom en grej, på inköpslistan kom med hem iaf! Jag förvånade mig själv riktigt mycket också, jag impuls-handlade bara nyttiga och bra grejer! Så nu är kyl, frys och skafferi proppfulla allihopa!

Ska hoppa in i dushen nu, sen blir det pyttipanna med rödbetor och stekt ägg! Mm.. :) Det har jag inte ätit sen jag flyttade hemifrån så det var verkligen dags! Sen mys framför bonde söker fru och efterlyst!
Puss på er /Hemmafru Elin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0