När man nått botten så finns det bara en väg, upp.

Har haft en grymt bra dag! Först medarbetarsamtal med Chefen och gud vad hon är underbar! Vi pratade om resan och hon tycker verkligen att jag gör rätt i att åka. Sen pratade vi om min jävla skitdag i söndags och hon berättade att hon stod bakom mig - vad som än händer. Sen hade hon inget dåligt att säga om mitt arbete. Vi pratade om min personliga utveckling och hon tycker, precis som jag, att jag har växt otroligt mycket det senaste året. Jag är mer säker på mig själv och har "tuffat till mig" lite. Otroligt skönt att få så bra feedback! Det går nästan inte ens jämföra mig själv då jag började jobba 2008 och nu. Så stor förvandling handlar det om!

Hade lite ont i magen inför att träffa en viss person ikväll men det gick hur bra som helst! Vi får se om det fortsätter så, jag hoppas då på det :) Sen var det otroligt lugnt på jobbet ikväll, så jag köpte en saffranslängd och Helen köpte kladdkaka. Sen svullade vi, fyra som jobbade, fika och sörplade kaffe :) Trevligt när man har tid att umgås! I vanliga fall har vi alla fullt upp och brukar bara hinna småprata innan man ska iväg igen.

Imorgon ska jag på stan och förhoppningsvis hittar jag något finurligt/fint åt storebror och svägerska! Sen ska jag köpa presentkort åt min kära far också. Då dessa julklappar är inköpta är allt klart och betalt! Skönt att vara ute i god tid :)

Skrev även upp alla sjukdomar, lyftar och sånt - jag har arbetat med i patrullen, ikväll. Ska börja fixa med CV:et imorgon och kanske ringa några samtal (om jag vågar) och fråga om det finns någon chef på plats då jag åker ner. Känns skönt att börja ta tag i det där, så jag slipper stressa ihjäl mig då det närmar sig.

Nu ska jag se Ung och Bortskämd innan det är dags att nanna! Puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0