Som en jävla berg och dalbana.

Nu har jag bokat vandrarhem och helt plötsligt känns inte allt så mörkt längre.. Jävla berg-o-dalbana.

Imorgon ska jag:
- Tvätta mellan 12-17.
- Kolla igenom bilen och hämta lakan* på medlefors.
- Plocka bort en massa grejer i lägenheten och sen blir det dammsugning.
- Packa med allt som ska till Piteå nu över nyårs + börja packa lite inför resan.
- Fara på solbacken för att handla på systemet och Ö&B.
- Skriva klart ett CV/Personligt brev + skriva ut det med min nya skrivare.
- Ringa chefen angående den där jävla mobilen jag tappade ikväll.
- Ringa bemanningen och meddela dem att jag är oanvändbar för jobb i 11 dagar framöver.
- Vinna minst en miljon kronor på bingolotto.

* - Eftersom jag och Natta ska bo på vandrarhem 3 nätter i dalarna så behöver jag ett lakan.
Modell mindre, alltså inte ett som jag har till min säng - 180cm.

Jag lär ha fullt upp men gud så skönt om jag skulle hinna med alla punkter!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0