Uppdatering på dagens att-göra-lista.

Nu har jag: Tvättat, stökat undan, ringt bemanningen, börjat packa för nyårs, ringt en kollega och blivit glad över att de hittade mobilen!!! :) + att jag har fixat en faktura från cdon, det glömde jag skriva upp igår i all hast.

Nu ska jag: Hänga upp den sista tvätten, fara på systemet och Ö&B, fortsätta stöka klart i lägenheten och packa klart för imorgon.

Sen ska jag: Vika tvätt, fara förbi medlefors (fixa bilen & äta pizza), skriva CV och sen spela bingolotto!


Det har gått ruskigt bra att hålla "schemat" :)
Dammsugningen har jag dock skjutit upp till lördagkväll.
Känns som bäst att få det gjort så sent som möjligt :)


Nä nu väntar tvätten och solbacken! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0