Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

I torsdags for jag och Åsa till mormor för att trycka surströmming (jag åt potatismackor) och jordgubbar tills vi knappt kunde stå upp. Sen blev det kubbmatch.. Jag, mamma & åsa mot storebror, svägerska & lillebror. Vi förlorade tre gånger och sen gav vi upp. Hem till stan för att fara till Elinas pappa, där Elina befann sig. Se farsan och dricka lite öl. Övernattning blev det också!

I fredags drog vi till fällfors jag, elina & åsa för att sitta på flygfältet i nästan 7 timmar :) Dragracing! Fyfasen vad jag tycker om det. Bilar som vrålar och burnar. Mums! Sen hem till stan för grillbuffé med Elina. En skitbra dag!

På lördag och söndag har jag jobbat, 7-22:15 båda dagarna. Så det finns inte så mycket spännande att säga :P



Okej. Om titeln då. Igår efter jag slutade så pratade jag med mamma i telefon och vi gled in på Mr Luleå. Om hur omogen han var och sånt tjaffs. Och imorse då jag vaknade så hade jag drömt om honom. Att han kom hit till min ostädade lägenhet med disk överallt. Vi kramades och sen försvann han. Då han kom tillbaka sa han "Det finns en hel del vi behöver lösa för att det här ska funka. I köket finns det en lista jag har skrivit. Ha gärna lite egna ideér".. Och då jag läste den där listan stod det en masssa saker, men allt jag minns var "Diska 18/7"...

Haha! Va i fan. Försvinn från mina tankar nu gubbe, för i hjärtat mitt finns du INTE kvar!


Kommentarer
M

Gillar din blogg-titel! :)

Hur länge har du och "Mr Luleå" träffats?



Hoppas du har en bra dag! :)

2010-07-27 @ 11:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0