These are the moments I'll remember for the rest of my life.

Den helgen var årets bästa i alla kategorier.

I fredags for jag och Natta ner till trästocks. Resten av kvällen sprang jag runt med Björn och träffade lite folk. Det var svinigt kallt men trevligt sällskap :) Sen blev det krysset som avslutning på en väldigt bra kväll. Hemma just efter 3 på morgonen.

Upp vid 11, hoppa in i duschen och sen packa. Vidare till min älsklingsby, Stavaträsk. Solen sken och folk man sällan träffar överallt. Sen åt jag, Jens, Jocke & Cissi långfil och fläsk ;) Göttans! Kolla på "starkast i stava" där Jens kom tvåa :) Sen ner till huset för att dricka öl med jörsarna. Senare på kvällen for vi upp till logen. Logdans, kramar, komplimanger, flörtning, halsa juicegrogg med "gammfolke" och massa öl :)

Ner till Åhlunds igen på efterfest. Lite bastu och lite bad, inte naket det här året faktiskt ;) Sen försvann halva gänget och vi få som var kvar grillade och myste :) Ännu mer öl och vips var klockan 6-7 på morgonen och dags att nanna. Jag och Jonas sov i husvagnen och det var iskallt!! Inte roligt att dela täcke då man fryser så fort en kroppsdel hamnar utanför :P Blev väl 4-5 timmars sömn innan jag gav upp och gick in.

Käkade en rostad macka med "småpojkarna" och sen halvsova i soffan tills Jens och Cissi vaknade upp. For på loppisen (rekommenderas varmt, massor av 50-60tal!!) och sen sakta hemåt.. Var nog inte den bästa bilföraren igår så jag är glad att jag fick mig hemåt utan skador :P

Jag mådde så fruktansvärt dåligt igår alltså, blääää.. Men det var det värt! Världens bästa fest slutar ju oftast i världens sämsta bakfylla :)

-

Så fort jag har fått bilder av Jens ska det läggas upp lite här :)

Förövrigt har jag räknat ut att det här var min 7de Stavayra. Hur galet känns inte det?! Tänk så roligt vi har haft varje år :) Man behöver aldrig bli besviken och man kan alltid lita på Stavagänget :) Jag älskar er allihopa, ni är min familj. Ibland är faktiskt inte blod tjockare än vatten. Det vi har, det är något man bara hittar en gång i livet.

Stavagänget - Ni är bäst i hela världen.


Kommentarer
Sara

Tänkte på er hela kvällen i lördags! Jag gillar inte att jag missade yran... Det känns dåligt. Men jag vill ha gossip och bilder från kvällen, så jag vet vad jag ska klå nästa år ;) saknar dig min vän!

2010-07-28 @ 20:52:05
URL: http://saraahlunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0