Vem lämnade vem.

I måndags blev jag bjuden på grillat på medlefors :) Jag, mamsen och lillebror. Sen for jag och mami och hyrde tre filmer på hemmakväll :) Vi fastnade i filmens värld så pass mycket att klockan hann bli halv tolv innan vi var klara :) Bestämde mig för att sova i pappas säng (han var i fjällen) och fyfan vad gott jag sov!

Igår jobbade jag hela dagen som vanligt. Ikväll jobbar jag. Imorgon jobbar jag kväll. På fredag jobbar jag kväll. Men sen jäklar är det två veckors semester som gäller :) Eller 16 dagar ledigt för att vara exakt :)

Vad jag vill/ska göra på semestern? Jo, det ska jag tala om.
- Åka till Stavaträsk för att mysa med de bästa människorna som finns.
- Fara till Bodan (min morfars hemby) och meta.
- Fara och spela minigolf!
- Bada i havet minst två gånger.
- Nattliga bilfärder med massa bus.
- Åka till Rättvik vecka 31 för att må 110% bra i en hel vecka.
- Göra det fint här hemma, inte stressfixa allt. Ska ta god tid på mig.
- Äta glass i Bergsbyn, har faktiskt aldrig gjort det förut.
- Ha picknick i solen.
- Ta vara på varje ledig minut.

Nu ska jag peppa upp mig för lite jobb :) När jag kommer hem inatt är det bara 2 pass kvar!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0