A change is gonna come.

Just nu lyssnar på världens bästa Otis Redding och funderar.

Såg en hemsk dokumentär tidigare ikväll, om ett av jordens vackraste och mest fascinerande djur - Delfinen. Fick ont i magen och tårar i ögonen. Mänsklighetens största fiende är helt klart människan. Vi kommer lyckas utrota oss själva, utan tvekan. Men först ska vi självklart förstöra resten av jordens varelser. Fyfan!

Förutom funderingar över de ovanstående hemskheterna så planerar jag lite smått för en resa. En resa för mig och en väldigt fin vän. Jag funderar att överraska denna vän med en välbehövlig resa. En resa bort från detta mörker och bort från alla elaka människor. Jag har lite över 2 månader att planera så det borde ju gå vägen? Det svåraste kommer ju att inte avslöja mina planer för personen i fråga. Jag är nämnligen otroligt dålig på att hålla saker för mig själv. Jag berättar allt för alla, om det nu inte är hemligheter folk sagt till mig i förtroende dvs. Håll tummarna för mig iaf! Både jag och vännen behöver det här.

Jag är väldigt sugen på att åka till Dalarna också. Egentligen är jag nog inte sugen, jag är i BEHOV av att åka. Men eftersom det är lite problem med sovplats för tillfället så måste jag nog hålla mig en stund till. Nästa sommar ska jag ju vara ledig 5-6 veckor hade jag tänkt. Minst 2 av dom veckorna ska spenderas "hemma" i dalarna ♥

Imorgon är jag ledig, enda dagen den här veckan. Ska städa lägenheten, packa ihop lite tvätt och sen fara till Medlefors. Morsfars ska bjuda på Tacos nämnligen :) Sen har jag har legat på latsidan och glömt boka tvättid. Tur att dom har en tvättmaskin jag får låna i behov ;) Blir säkerligen Bonde söker fru med min kära mor innan jag åker hit igen. Min familj är finast :)

Sen har jag kommit på att kärleken får vänta! Jag orkar inte dejta någon just nu. Orkar fan knappt logga in på NK och prata med folk. Nä fytusan, nu får ni faktiskt hålla er borta karlar! JAG HAR INTE TID ;)

Nu ska jag sova, är rackarns trött. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0