All i'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you.



Tameklån det finaste och mest sanningsenliga jag läst på läääänge!

Jag är så otroligt peppad för resan i Januari! Jag är så inställd på att verkligen marknadsföra mig.
Jag hoppas innerligt att jag hittar ett bra jobb (större chans att flytta fortare!) som liknar det jag har.
Eller något helt annat för den delen. Jag har ju jobbat i butik tidigare så jag vet hur det funkar också.
Skulle nog vara en skön omväxling att jobba som personlig assistent 50% och butiksbiträde 50%. 

Det jobbigaste med att söka jobb långt ifrån Skellefteå är ju de praktiska sakerna.
Säga upp lägenheten, ta tjänsteledigt från jobbet, hitta lägenhet och sedan flytta.
En del av grejerna kommer bli praktiskt jobbigt och den andra delen psykiskt jobbigt.

Jag kan inte sluta tänka på hur otacksam jag egentligen är.
Jag har ett jobb jag älskar och min lägenhet är min fristad..
Min familj och mina vänner vill inte att jag ska flytta långt bort..

Men vad ska man göra då det spritter i benen? Visst fan ska man gå sin egen väg?
Jag måste våga det här. Jag vet ju inte ens om det kommer funka.
Men jag är inte en sån som låter sånt skrämma mig, i alla fall inte längre.
Jag ska se om det funkar. Bära eller brista. JAG VILL HA JANUARI NU!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0