Är det såhär det känns då man upptäcker att världen är grå?

Har mått som ett jävla kräk hela dagen/kvällen och det SUGER! Och som flera av er säkert vet, så blir man mycket mer känslig då kroppen gör ont och jävlas. Så när nästan ALLT gick fel på jobbet så ville jag bara dö, grina och spy på en gång. Fyfan säger jag bara. Tur man har ett pokerface så det inte gått ut över brukarna men helvete alltså. Folk har kallat mig dum i huvudet och skitdålig. Det har varit stressigt och jag fick i mig middagen alldeles för sent. Sen jobbade jag med världens tråkigaste och trögaste assistent.. GAAH! Det tog liksom aldrig slut. Sen när jag skulle köra åt stan igen så är det snorhalkigt så jag vågade inte ens köra fort så kvällen kunde ta slut..

Nu vill jag bara grina och spy, inte dö. Men faaan alltså! Ikväll gillade jag INTE mitt jobb ett dugg.

Innerst inne så förstår jag att alla har vi såna här skitdagar, men jag är absolut inte van dem. Jag är ju för i helvete Skellefteås mest optimistiska i vanliga fall.. Allt ordnar sig.. Yeeah, eller hur.. INTE ikväll..

Nu ska jag se Modern Family tills jag däckar.........


Kommentarer
Åsa

<3

2010-11-18 @ 14:41:18
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0