Behovet av att behövas.

Natta skrev världens finaste blogginlägg till mig igår och jag blev fullkomligt överlycklig! Snart är alla bitar på plats och då finns det inget som stoppar oss :) Vi lär inte ge upp i sista taget, nu är det fan våran tur att hitta lyckan :) Puss till dig!

Jobbet ringde och väckte mig vid 10, dom ringer aldrig före 10 nu för tiden :P Dom har väl kommit på att jag oftast sover före det ;) Om jag inte jobbar FM förståss, haha! Ska jobba en timma extra idag, inte direkt stora pengar men iaf en liten slant :) Sen sa hon "Men gud så bra, du är ju som populär där så nu kommer han bli glad".. Åh ♥

Det är en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb, att man blir så uppskattad. Man får ett tack på nästan varje ställe och gör man något bra får man veta det! Behovet av att behövas, går nog inte beskriva det bättre än så! Puss på mitt jobb, ska göra det bästa av det tills det är min tur att gå vidare :)

Nu ska jag äta lite frukost och sen blir jobb till 00:15! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0