Bring me everyone, I need too hurt someone.

Har varit en fin kväll fast jag bara haft mig själv som sällskap! Det blev broccoli och lövbiff till middag. Imorgon till lunch ska jag käka broccoli och halloumi och till middagen har jag tagit fram kycklingfilé. Ska nog kunna trolla något gott av det så jag har matlåda till söndag också :)

Har kikat på lite serier ikväll och spelat bort 100kr på Mr Green (usch så beroendeframkallande den sidan är!). Annars har jag inte gjort så mycket mer spännande. Försökt ladda för morgondagens pass, 06:50-17:30. Har väl gått sådär men jag vet att då jag väl jobbar så springer tiden iväg. Så snart är det söndag och dags att vinna några miljoner på Bingolotto!

Påtal om bananer, jag tror nästan att jag ska börja ta tag i matten snart också. Så jag slipper stressa ihjäl mig i vår. Skulle vilja trolla lite så jag slapp men det går tyvärr inte. Har ju hållt hjärnan i trim nu hela sommaren med sudoku så den har inte blivit trög ;) eller.. ska vi säga trögare?

Nä, nu ska jag slänga iväg datorn och sen försöka somna.
Ha en trevlig fredagkväll ni som kan/får/vill vara vakna! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0