Could you be loved.

Har varit en galet skön dag idag! Inga måsten och har legat i sängen mest hela dagen. Fick med mig mammas lasagne i söndags så det blev galet god middag.. Sen diskade jag undan, skönt att ha snyggt och rent i köket! Ska hoppa in i duschen sen och sitta nyduschad i soffan framför "Sveriges skönaste familjer". Trevligt värre!

Jag älskar de här dagarna som bara flyter förbi, de som man bara kan vara. För oftast då jag är ledig blir jag både rastlös och sällskapssjuk. Men idag ville jag göra absolut ingenting :) På torsdag är jag ledig nästa gång och då ska jag sortera mitt tvättberg (fick inte tvätttid förns nästa torsdag men skönt att få bort alla kläder). Och laga matlådor till helgen då jag jobbar FM :)

Ja, som ni ser så har jag inget speciellt att skriva :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0