Every rose has it's thorn.

Det jag svor över igår känns inte lika farligt längre.. Gud så glad jag är över det! Jag orkar verkligen inte bli sårad mer. Jag måste få tid att bygga upp mig själv igen innan jag börjar svära över såna dumheter.

På tal om dumheter så fick jag alldeles nyss ett behov av att hålla handen med killen från Gällivare. Minns inte ens vad han heter men det var ju så mysigt i somras! Bruna lockar, träskor, skinnväst och sveriges (näst, dalmål är bäst) charmigaste dialekt :) Lätt det mysigaste som hände i somras, hur fjantigt det än låter.

Det har hände något ännu mysigare nu i höstas, men jag väljer att tänka på Mr Gällivare istället :)

Den bästa karl som finns, finns bara i mitt huvud. Han sårar mig aldrig och får mig att somna gott varje kväll. Ja, jag är lite knäpp. Ligger varje kväll och fantiserar före jag somnar, och trott eller ej så drömmer jag fan aldrig mardrömmar! Måste bero på min snygging ;)




Peppar järnet för resan i Januari! Har sökt semester, så nu är det gjort. Sen ska jag försöka peppa upp mig för att prata med chefen nu i December också.. Och skriva världens bästa CV.. I'll blow them away! Eftersom jag jobbat i Assistentpatrullen och varit i kontakt med så otroligt mycket olika människor och sjukdomar, så kommer mitt CV vara fullproppat! 

Nu ska jag slänga iväg datorn och sova.. Bara ett pass kvar av jobbhelgen :) 06:45-16:00. Det skulle jag klara av vilken dag på året som helst - med bakbundna armar..... nästan ;) Sen blir det Bingolotto med frugan! Ska tameklån vinna nå pengar så jag ska bjuda en viss någon på resan jag lovade.

Fan.. jag tänker nog på dig ändå!

GODNATT! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0