Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

Det har snöat HELA dagen och i vanliga fall skulle jag slita mig i håret, men det gör jag inte. Jag har kämpat mig fram med bilen, klagat lite smått över vädret, kört jobbets minsta och sämsta bil och kört hem mitt tåg (♥audi♥). Jag fattar inte vad det är med mig, har jag blivit galen? Jag har nästan njutit av att köra bil i det här skitvädret. Kanske kändes mitt liv lite mer äventyrligt ikväll? Knäppt, men bra. Hoppas det håller i sig, om snön fortsätter falla.

En liten ändring i dala-resan har det blivit också. Världens bästa Natalie ska följa och vi ska boka tatueringstid hos karln som gjorde mina sexiga rosetter :) Kommer bli helt perfekt! Jag längtar så mycket att jag vill ha 2011 redan nu!!

Förresten, en sak som många bloggare frågar om någon gång då och då.

Vem är du som läser? Vad har fått dig att fastna just för den här bloggen?
Vilka inlägg tycker du bäst om? Vilka inlägg vill du ser mer av?

Snälla kommentera så min dagbok/blogg kan bli bättre :)

Och förlåt allihopa än en gång, det gick inte alls att ladda kameran genom sladden.
Jag måste köpa mig en laddare och det ska jag göra, om jag kommer ihåg det ;)

Puss på er!


Kommentarer
Åsa

jag läser!

2010-11-11 @ 16:03:50
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0