Första advent i kylan.

Ja i fredags som sagt så for jag ju till Natta. Vi tvärsprang på stan, hem och äta och sen börja dricka. Ut på Allstars, träffa några gamla bekanta och inte en enda själ till man kände. Det var grymt trist! Inte att träffa de gamla bekanta då, utan att det var så lite kändisar ute :P Sen hem igen, somna på Nattas soffa och vakna av pokemon på tvn halv åtta :P Igår blev det ruskigt lugnt. Vi käkade mat, for på solbacken och avslutade med bio på kvällen :) Väldigt trevligt att ha en nykter lördag :)

Igårkväll laddade jag ner Sons Of Anarchy som Tina hade tipsat om och jävlar vilken bra serie!!! Och som i alla serier så är det en vacker karl man kan glo lite extra på ;) Vad är det egentligen med bad boys?! Även fast man vet att dom är dumma i huvudet så vill man ändå ha dom..

Idag ska jag skotta av bilen och fara till Medlefors för att äta middag med pappa och lillebror :) Pappa ringde mig igår och han lät så ensam (mamma är i göteborg) så klart jag far dit och är social en stund! :) Ska även hämta lite mer julgrejer och bingolotter. Idag blir det femte söndagen i rad jag spelar, det har verkligen blivit en fin "tradition" :)

Nä, nu ska jag göra mig en vörtlimp-macka och se ett avsnitt SOA innan bilen ska skottas av :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0