I am a man of constant sorrow.

1. Sluta drick då du är tillräckligt full..... snälla, gör det!
2. Var rädd om din familj, den är verkligen det finaste du har.
3. Tyrkisk Peber är världens bästa godis, ska du synda - köp dom!
4. Säg hellre tack en gång för mycket, än att göra det för sällan.

1. Jag har kommit på min nästa tatuering till 100%. Tid ska bara bokas!
2. Imorgon ska jag söka semester så jag kan fara på den där resan i januari.
3. Jag mår som bäst själv. Så snälla söta karlar, ni kan inte få det här!





Lockigt hår på fredagen -



Och en annan frisyr på lördagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0