If fear hasn't killed me yet, nothing will.

dum dum dum dum dum! jag är dum och det är såååå typiskt mig att vara såhär dum! rackarns bananer.. men nu skiter vi i det och skriver det jag egentligen ville skriva :P






Min naturliga hårfärg med några fjuttiga blonda slingor.



Guldblond, färgen hette pralin eller nå sånt.



Hårfärgen sög, men längden på håret är wuunderbar!



Rött med lite brunt i, den färgen jag har nu.

1. Jag vill spara ut mitt hår och jag ska verkligen försöka. Topparna är bara så fruktansvärt slitna :/
2. Jag är galet sugen på hårfärg nr2 till nästa sommar. Visst, jag ser ung ut i den men vaaklån.

VILL HA LITE RÅDGIVNING. Ser jag ut som skit i långt eller blont hår?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0