Illa, jag mår illa, när finska systrar inte kan stå stilla.

Fyfan så jag har mått idag! Men jag har bara mig själv att skylla.. Somnade väl kanske fyra eller halv fem imorse.. Sen gå upp vid halv tio för att sätta i motorvärmaren (galet kallt ute! brrrr).. Huvudet har varit grötigt hela dagen och magen har strejkat.. Det känns som en blandning av att vara tokhungrig/illamående. Men grejen är ju den att jag har ätit idag, både frukost och lunch.. Så jag kan omöjligt vara hungrig! Hoppas det försvinner efter middagen så jag slipper må såhär på jobbet.

Ska alldeles strax förbi jobbet och jag hoppas det är rätt lugnt idag så jag hinner handla sallad på Ica. Det är min nya drog, så fort jag känner att jag har råd så handlar jag sallad i buffén. Blir jävligt dyrt i längden men det är det värt ;) Ibland måste man ju få gotta sig!

Köpte min allra första julstjärna idag! En jättefin med prismor så den är väldigt stilren och precis i min stil! Lite glitter och glamour skadar aldrig :) Ska ta kort på den när jag städat vardagsrummet. Jaaaa, jag kunde inte vänta med att sätta upp den! Den var ju så rackarns vacker och jag kommer nog inte hinna bli less den innan året är slut :)

Jag längtar så fruktansvärt att göra det julmysigt här! Min första jul i MITT EGNA hem. Jag verkligen älskar min lägenhet och det skadade ju inte att jag fick tapetserat i alla rum innan jag flyttade in. Allt är precis som jag vill ha det (förutom mitt fula golv i sovrummet). Och nu när jag tänker efter är sovrummet min "skam". Ofärdigt och fult. Ska definitivt hinna fixas innan den dagen jag flyttar :) 

Nä nu ska jag ta en treo (huvudet jävlas igen....) och sen fara på jobbet! Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0