JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Jag pratade med min chef idag om resan i Januari. Förklarade att jag skulle kolla om skola och söka jobb. HON VILLE VARA MIN REFERENS! (klart hon ville, men man blir ju lite paranoid när man vill något väldigt mycket!) WIE WIE WIIIE!!! Nu kan jag med gott samvete börja klura ut ett CV som kommer äga!! :D

Sen frågade jag, "om jag nu får ett jobb, hur länge kommer det ta innan jag kan börja?".. "tjaa, vi har ju så mycket folk just nu så 14dagar eller så.. du kommer med all säkerhet att kunna börja 1 februari om du så vill".. WTF!!!! :D Freakin' awesome!!!!!

Nu är jag 100000% peppad!!!!!!!!!!!! vill fara nu nu nu nu! :D
Bara 35 dagar kvar!!!! snart under en månad :)))))


(och skulle det bli så att min lilla plan inte fungerar så mår jag inte dåligt för det! har ju en underbar lägenhet och ett grymt roligt jobb här.. så nog skulle jag kunna överleva några till månader utan problem!.. så jag vågar peppa upp mig själv lite ;p)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0