Jag vet en hemlighet som bara jag vet.

Eller, egentligen så är det ju en till som vet det men det skiter jag i. Båda två är ju inblandade i det hela och ingen förutom oss vet. Eller, nu när jag tänker efter så kanske han har berättat det för någon. Och jag kanske har vänner som har listat ut hemligheten. Vad vet jag? (haha oj så krångligt och vackert ♥)

Jag mår i alla fall hur bra som helst. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta men hemligheten är ju egentligen inte så speciell. Det finns någon i vårat avlånga land som tycker om mig för den jag är. Det är bara så fint, att ha någon som hör av sig med jämna mellanrum. Någon att prata med om allt och inget. Bara det att jag vet att han tycker om mig, är ju fantastiskt. Om det sedan är mer än att bara tycka om, det vet jag inte och det är jag inte redo att ta reda på.

Just let it ride! :)

Nu ska jag se lite mer serier och prata på msn, innan det är dags för middag.
Sen blir det jobb 19:15-00:15 innan jag kan lägga mig i sängen och nörda igen! ;)

Puss.


Kommentarer
Natta

kan jag veta?

2010-11-15 @ 20:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0