Just idag är jag stark, just idag mår jag bra.

Nu har jag lugnat ner mig en skvätt ;) Men herregud så skönt att ha det där bortgjort! Jag har varit så otroligt nervös över att prata med henne om det. Att berätta att jag är redo att gå vidare och flytta så långt bort att det inte finns någon möjlighet för dem att ringa ut mig. Det är ett stort steg att säga något sånt till den som ser till att man får lön varje månad. Även fast det händer varje dag, överallt i hela sverige, så känns det som att spotta henne i ansiktet. Jag är ju så otroligt tacksam för allt hon har gjort för mig och eftersom det är mitt första "riktiga" jobb så känns det ju lite mer surt. Men nu är det klart och sen får vi se vad som händer i Januari :)

Försöker få tag på Sara i Hedemora men hon är bannemig omöjlig att få tag på! Måste få numret till han som tatuerade mina rosetter, så jag och Natta kan tatuera oss när vi liks ska ner! Mycket att planera och fixa.. Jag börjar nästan bli stressad om jag ska vara ärlig! :P Men det löser sig nog, bara jag får tag i henne :)

Nu fick jag tag på henne :) Blir nog att ringa honom på onsdag eller torsdag och se om han har tid för oss :) Jag hoppas verkligen det, för är det någon som är riktigt grym på tatueringar så är det ju verkligen han! :) Håll tummarna för oss!

Imorgon ska jag roa mig att skriva upp sjukdomar jag har stött på/jobbat med i patrullen, till mitt CV. Hoppas jag får en stund över då jag jobbar så jag kan börja jobba med CV:et på onsdag :) Skulle ha tagit reda på lite nummer till jobb också! Min chef tyckte jag skulle ringa och förvarna dem och boka tid för intervju.. och det var väl inte så dum idé :)

Nu ska jag dränka mig själv i avsnitt av Sons Of Anarchy, grym serie indeed! Puss på er.



Kommentarer
Sara

hahaha varje gång du skrivit på msn har jag sett den flera timmar efteråt och då har du varit offline så jag har tänkt hela tiden att du lär smsa :D och så gjorde du det nu iaf ^^ haha ja marko är verkligen awesome i det han gör :)

2010-11-30 @ 15:58:18
URL: http://freaksaraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0