Life aint no bed of roses!

Alldeles strax 41!

Och jag kaaanske ska prata med chefen imorgon. Får se om jag får ett tillfälle, annars far jag förbi henne på torsdag och tar det då. Det är det viktigaste steget inför den här resan, för jag måste ha henne som referens. Verkar kanske lite konstigt annars? Om man inte har någon de kan ringa till och höra så jag inte ljuger dvs ;)

Imorgon har jag lite av en mardrömsdag. Möte 13:30-15:30, byta bil, jobba 16-18 och sen jobb i patrullen 18-00:15. Sen ska jag lyckas hitta till en ny brukare och det är alltid lika spännande. Kommer säkert köra fel några gånger :P Men när jag överlevt dagen/kvällen så är det bara onsdag kvar innan helg! 11:30-15 & 16:30-00:15. Piece of cake!

Natta försöker övertala mig om en tvådagars i helgen.. Åh herre! Lyckas hon övertala mig så är det fjärde lediga helgen på rad som jag dricker båda kvällarna. Varannan helg-alkis maybe? Känns som att vara 17-18 år all over again. Men numera sköter jag det lite snyggare än jag gjorde då. Nu dricker jag för kärleken och ramlar omkull. Nejmen skämt och sido, ni behöver inte vara oroliga!

Jag är lite arg på mig själv, för jag har hittat en sida hos mig själv jag verkligen inte tycker om. Så fort någon lägger sitt hjärta på bordet så lägger jag mitt där också. Men när han har dragit bort hjärtat och gått vidare så ligger mitt fortfarande kvar. Varför har jag blivit så? Jag försöker ju "kolla på mig, du kan inte få mig" men det verkar inte funka varje gång. Jaja, man är ju inte mer än mänsklig.


Kommentarer
natta

vad då lyckas hon ?!! vad fan hon har lyckats redan ;) !!!

2010-11-23 @ 00:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0