Never judge a book by its cover.

Jag kom att tänka på en sak. Man dömer ut folk man inte känner, alldeles för ofta. Har man aldrig pratat med personen så vet man ju bara hur personen ser ut. Jag försöker verkligen att ta alla för vad dom är, en människa precis som jag. Men för några år sen så träffade jag en kille jag dömde ut totalt. Jag trodde han var världens drygaste svin. Men det var han ju förstås inte. Han var känslosam, snäll och väldigt rolig. En riktig toppenkille som inte skulle kunna göra en fluga förnär. Gud vad tur att jag fick chansen att lära känna honom.

Så snälla försök att läsa "boken" innan du ratar den. De finaste skatterna finns nämligen längre in.

Imorgon kommer min superbabe hit! Elina :) Vi ska ha lite fredagsmys och på söndag ska jag spela Bingolotto! :) Väldigt uppskattat att göra saker även de helgerna man jobbar. Så den här helgen blir nog kanon, även fast jag hade velat sova längre än till kl 6 på lördag och söndag ;)



Dagens mat/dryck:

En halv sallad utan pasta.
En pizzaslice av glödbröd.
2st Lingongrova med kalkon/keso på.
ca 10st sourcream and onion chips.
En 50cl Ramlösa Mango.
Ett glas mjölk och några glas vatten.

JAG ÄR TOKHUNGRIG.... Men imorrn blir det riktig mat :) Bla. Broccoli & Lövbiff :) Mmm!



Nu ska jag se Robinson innan det är dags att nanna. Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0