Pour some sugar on me, in the name of love!

Nyss kom en kille hit och fixade elementet :) Hallelujah! Tjejen på receptionen ringde först "Förlåt att du har fått vänta, jag har en kille i närheten nu. Är du hemma?" Wiiiie! :) Äntligen lite värme! I köket står det just nu 18,5 grader och i vardagsrummet vetteklån, kallare är det iaf!

Sen ringde jag pappsen på jobbet men han var ute och övade så jag fick prata med en sexig brandman istället ;) Jag är väldigt svag för manliga röster med norrländsk dialekt måste jag få erkänna. Skelleftemål är ju inte det sexigaste i världen (gnälligt och jävligt) men endel får verkligen till det :D Skulle ringa och säga att jag dissar honom för att vara med Natta ikväll. Han ville käka kinamat och sådär, men ska försöka övertala honom om att vi tar det på söndag istället :)

Idag har jag inte så mycket att klaga på faktiskt, jag är ju ledig hela helgen :) Sen att det blir lite öl och Natalie är ju inte dumt det heller! :) Sen har förkylningen blivit ruskigt mycket bättre av en lång natts sömn. Halsen är som vanligt och jag är bara lite snorig, men det kan jag leva med :)

Positiva klubben vettja!

Ha en grym helg allihopa, vet inte om jag kommer uppdatera föränn söndag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0