Pröva lite kärlek nån gång!

Lyssnar på Larz Kristerz och drömmer mig bort. Till sommaren... Att röka cigaretter i en rostig pilsnerbil. Att skåla med likasinnade från hela landet. Att dansa mitt på gatan alla varma kvällar. Att bada med kläder på. Att känna doften av grillat vart man än går. Att leva på öl, hårdbröd och hamburgare. Att hångla med karlar man inte ens vet namnet på. Att vakna i panik för det är varmt i tältet. Att tvätta håret i en skitig sjö. Att gå i flera timmar och kolla på bilar. Att inte tänka en enda tanke på jobbet. Att sova alldeles för lite om nätterna. Att köra bilar med rattväxel. Att dansa sig svettig till dansband med konstiga namn. Att se på drive in movie. Att varje morgon vakna upp med ett leende, för man vet att inget kan gå så fel att leendet försvinner. Att älska varje minut, varje sekund och samtidigt sakna den då den är över. Att leva livet.

Varför måste vintern vara så lång? Buuu. Snön har vräkt ner HELA dagen. Jag ser knappt min bil på parkeringen längre.... Får nog lov att skotta av den imorgon så jag lyckas hitta åt den då helgen är slut.

Oj, glömde bort att jag gjorde ett blogginlägg.. Det här får räcka då! Fast jag hade så mycket annat att klaga om ;) Nu ska jag sova så jag är pigg och fräsch nog att förtära alkohol imorgon.. tjingtjong!


Kommentarer
Sara

ja vintern är verkligen för lång. jag har reda tröttnat på snön och kylan och det är inte ens december! seriöst.. jag känner att jag har en mörk och arg tid framför mig innan solen kommer fram igen och värmer mig

2010-11-30 @ 16:01:43
URL: http://freaksaraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0