Svett och Pitekaka.

Har varit vaken i tre timmar nu. Hunnit diska bort det största diskberget den här lägenheten skådat. Bakat en Pitekaka åt mina fina arbetskollegor och chiefen! Städat köket. Plockat bort i vardagsrummet och sist men inte minst ringt mamma. Pjuh så svettigt! 

Nästa gång jag flyttar SKA det finnas en diskmaskin i huset/lägenheten. Där med basta! 

Ligger och funderar på julklappar. Vad ska man egentligen önska sig i år? Ska jag önska mig en hushållsassistent eller är jag lat då? Haha. Lite grejer har jag kommit på iaf, här får ni och tomten min önskelista ;)

- Ozzy Osbournes självbiografi.
- Presentkort på Spa.
- Mitt superduper braiga Shampo/Balsam/Hårgrunk till mitt lockiga hår.
- Pengar.
- Hushållsassistent?
- En ny lampa till sovrummet.
- En scanner/skrivare - en mindre variant.

Och så kommer jag inte på något mer. Listan blir mindre och mindre för varje år :P

Vad önskar ni er i år?



Nu ska jag klä på mig och sen fara på jobbet för möte! Pusshaaj.


Kommentarer
Åsa

nya vindrutetorkare :P

2010-11-02 @ 17:05:33
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0