The bad boys are always spining my world.

Hej igen! Ville bara berätta att jag har märkt att jag har gått ner några kilo de senaste veckorna :) Hallelujah! Klänningen som alltid suttit tight sitter helt perfekt idag. Jag äger ingen våg och jag ska nog inte köpa någon den närmsta tiden heller. Är mycket bättre och mycket roligare att märka då ens kläder blir för stora! Så yeaaah! Ska firas med MASSOR av kalori-rika öl.. Bara för att jag är bra och älskar mig själv :)



Nu ska denna lilla oskyldiga flicka förvandlas till en partymaskin! Smink ska på :) Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0