Pool of booze, booze, booza.



Såhär ser det just nu ut i mitt sovrum. Förut låg det fyra stora högar kläder och en massa damm.
Skönt att få bort skiten och snart är allt tvättat. Var ute i god tid idag så allt kommer hinna torka :)
Ska dammtorka i sovrummet sen också och fixa till det i fönstret, ser inte bra ut just nu :P
Byta lampa, ljuslyktor och sådär. De små detaljerna gör det största intrycket!

Träffade en "granne" (bor i samma hus fast längre bort) i tvättstugan.
Hon hade tydligen också svinkallt i lägenheten och vi diskuterade det en stund.
Dom har inte varit förbi och fixat elementet i vardagsrummet än så där är det svinkallt.
Enligt henne så hade hyresvärden sagt "i vardagsrummet så värmer ju solen". My Ass!
Det funkar riktigt bra på sommaren men inte på vintern, så kom och fixa nu nu nu!

Nu ska jag dammsuga lite till, och även ta hallen och köket igen.
Städade ju dem för några dagar sen bara men dammet sprider sig ändå :P

Och på toppen av allt så har jag en jävla tennisboll i halsen.............
Jag blir så jävla guförbannad! Måste man bli sjuk då man har massor att göra?
Hade jättetrevliga planer för ikväll men jag vågar ju knappt prata så det gick dåligt.
Vill inte smitta någon annan heller. Så idag får jag roa mig i lägenheten, i min ensamhet.
Hoppas att kurerandet fungerar så jag kan få ha roligt med världens bästa Natta i helgen!

Nu kom mamma förbi med julgrejer och en ceasarsallad ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0