Baby save up all your tears, cause you'll be crying over me!

Inatt sov jag som ett jävla kräk. Först så tog det några timmar att somna och när jag väl vaknade så låg jag så snett att jag nästan skrek av förskräckelse :P Jag låg och skedade täcket... och kudden var i ansiktet istället för under huvudet :P Jag hade/har galet ont i nacken.. Början till förkylning eller nå annat skumt? Skit samma, vill det ska försvinna iaf..

Fick en lugn dag på jobbet iaf! Vi bakade bullar och sen ville min favvogubbe inte ha hjälp så då for jag på lokalen och satt där i 1½ timma :P Sen har jag varit kontaktperson ikväll. Så en väääldigt lugn dag!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att mina kära mor ska ringa! Ska skjutsa hem hon och mormor som har varit på galej hos min morbror. Hade jag haft det bättre i nacken hade jag gått dit men just nu njuter jag av att få ligga ner :P

I helgen är det jobb som gäller! 12:30-23:15 imorgon och 16:45-00:30 på söndag! Tur man tycker om sitt jobb så man slipper grina illa över att alla andra är ute på galej :) Nästa helg är jag ju ledig igen och redo för nya äventyr! :) Måste fixa en rolig halloweenfest och en massa coolt folk.. Eller lite folk för den delen.. Så länge dom är mina bästingar så spelar det ingen större roll :)

Nää nu kan jag inte ligga i sängen nå mer, nacken dödar mig! Vi får se hur jag kommer sova inatt..... hejrååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0