Friends will be friends.

Har haft en helt underbar helg i pite! I fredags drack vi vin/öl och fixade i huset nästan tills morgonen kom :) Lördagen blev det lite segare och öltarmen hade somnat för gott (kändes det som ;p).. Vi grillade och sen käkade vi i huset, som luktade vitlök dagen efter också ;) Haha! Sen kikade vi film innan vi drog oss till lägenheten igen. En liten sovmorgon och sen in till stan för att äta på max innan hemgång :)

Tack och puss till dig Isabelle. För att du är så äkta. Så älskbar. Så galen. Vad vore mitt liv utan dig, usch det vill jag inte ens veta. Nästa gång jag kommer ska vi inreda MITT rum ;) (Dom har ett gästrum som även kallas 'Elins rum', haha!)

Såg nyss kvällens avsnitt av Ensam mamma söker. Jag älskar såna program. Bonde söker fru är ju helt underbart det med! Verklighet - ny kärlek - man får se på. Blickarna, första kyssen, dejtarna.. Man får ju liksom följa med nästan hela tiden :P På film så är det inte på riktigt, men dejtprogrammen.. Åååh, kärlek!

Det går nästan inte undvika att vilja känna det dom känner. Att få den där möjligheten, att få välja mellan karlar från hela landet. Att få synas, få vara i centrum. Tänk er, dom är där för dom tycker om DIG.. (Ja, det finns undantag men ;p)

Jag skulle ha sökt till bonde söker fru.. Jag blev ju kär i en av dom, hugamig vilken karl ;) 

Jag ville egentligen skriva nå seriöst, men ångrade mig.
Ikväll behåller jag allt för mig själv, för en gångs skull!

Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0